2014. január 10., péntek

Pentart

Bocsánat, de ez itt a reklám helye:)
Az az igazság, hogy pár napja Gabi barátnőmnek hála rá akadtam a Pentart oldalára, ahol nagyon jó kis videókat találtam (pl. ezt: http://www.youtube.com/watch?v=_vKW5rD8rKM) és azonnal írtam is nekik, hogy mennyire jók ezek a termékek. Merthogy én ezekkel dolgozom általában, mert: jó az áruk, jó a minőség, azt kapom, amit várok, könnyű használni és széles a választék. Hangsúlyozom, ez nem egy fizetett hírdetés, csak a tapasztalataimat szeretném megosztani Veletek! Amióta elindult az AgnesS Design, azóta különösen rákaptam ezekre a termékekre és decemberben már majdhogynem magamnak adtam vissza a Papírboltba, annyit jártam oda. Na, a lényeg a lényeg, hogy kaptam választ az oldal kezelőjétől, aki nem más, mint  Judit, akit sok helyről lehet már ismerni és akinek nagy csodálója vagyok, mert borzasztóan kreatív. Még az RTL klubbon figyeltem fel rá, amikor reggelent tök jó kis ötleteket osztott meg a nézőkkel, majd a Spektrum Home-on láttam viszont és most ezeken a videókon. Nagyon szeretem a munkáit, mert nagyon kreatívak és nem titkolja, hogyan készültek, így sokat lehet tanulni tőle.
Van neki egy blogja: www.blog.juditu.hu 
 
Volt ugyanis oly kedves, hogy a Pentart oldalán megjelentette a hokedlis bejegyzést és még az is lehet, hogy lesz még egy két kreatív ötletbörzés bejegyzés is ezen az oldalon! Nagyon örülök neki, mert ezek számomra mondhatni megerősítő visszajelzések, hogy van értelme annak, amit csinálok, így nagyon hálás vagyok érte:)
 
Hamarosan lesz még egy hasonló bejegyzés, mert kaptam 4 db zseniális filcet kipróbálásra és ahogy megszületett az első remekmű, azokat is bemutatom Nektek!
 
Közben befutottak az első rendelések is, amin én lepődtem meg a legjobban, mert nem számítottam rá, hogy már egyből az első héten többen is megkeresnek majd! Annak örültem a legjobban, hogy vannak olyanok, akik tőlem rendeltek másoknak, de úgymond "megkívánták" a termékeimet és most maguknak rendelnek! Köszi, köszi, köszi:)
 
 
 
 
Neki estem a hála dobozaimnak is, amit majd azok az Anyukák kapják, akik gyűjtögették nekem a dobozokat és azóta is teszik ezt lelkesen és kedvesen. Elkészült mézeskalácskonyha teásdoboza is, egészen új megjelenést kapott, így hamarosan meg is mutatom Nektek, hogy miért ne dobjunk ki ilyen kincseket! Kész van nagyjából a faliórám is, alig várom, hogy megmutassam, de olyan rossz minőségű képek születtek, hogy inkább még nem mutogatok!
 Az az igazság, hogy a nagyszülők egyre gyakrabban nyújtják be az igényt, hogy ugyan adjam már oda a Picikét és egyre később hozzák, így most volt két olyan napom is, amikor nem volt itthon pár hosszú órát. Azt hittem, milyen király lesz és majd ezer dolgot megcsinálok, de az az igazság, hogy borzasztóan hiányzott és nem találtam a helyem. Volt már így, de akkor annyi dolgom volt, hogy jól jött, most viszont január van és szürkeség és hiányzott az én kis napsugaram. Eddig azt hittem, hogy majd ősszel beadom bölcsibe és majd itthon dolgozom pár hónapot, de ha így fogok érezni, mint most, akkor azt hiszem csak jó lesz az a munkába járás...
Holnap IKEÁba megyek, vagyis HAZA, szóval lehet, hogy rábukkanok majd egy-két kincsre, mint mindig! A fedő story az, hogy a gyerek akar menni, de nagyon, de valójában Anya is nagyon vágyik egy kis lakberendezős tébolyra! Hétfőn meg talán eljutok fogorvoshoz, de nagyobb a valószínűsége, hogy úgy megijedek (akudt fogorvostól rettegésben szenvedek), hogy Pestig szaladok és inkább legurulok a Gellért-hegyről... Szóval ha nem jelentkeznék többet....
 
De fogok, hisz még le sem írtam a legújabb sütikéket, így megmánhogymán gurulhatnék? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése