2013. november 23., szombat

Tű, bohóc, bolhapiac

Hú, mozgalmas hetünk volt most a Kabócákkal, most sem sikerült unatkozni:) Bár a múltkor csak képeket raktam fel, azt hiszem azok is jól mutatják, hogy zajlik nálunk az élet.
A hetet Gabi kezdte a keresztszemessel és büszkén jelenthetem, hogy kész van életem első, majdnem jó keresztszemes mintája, ami azért nagy szám, merthogy ezekhez tű kellett és cérna, ők pedig ősi ellenségeim:) Azt nem mondom, hogy Gabi nélkül is ment volna, mert egy résznél úgy éreztem magam, mint ha matekoznom kellene vagy elmagyarázni a Holdra szállás mechanikáját, de egy edzett keresztszemes átlát már a Gordiuszi csomón és hipp-hopp helyre rakja, amit egyesek (vagyis én) elrontottak.. A Fonó nagyon beindult, a múlt héten már pótszékeket kellett behozni, mert annyian voltunk, hogy nem fértünk el! A Mazsola Muzsikán is ilyesmi a helyzet, egyre többen leszünk, lassan ott is kicsi lesz a terem. A Baba-Mama klubban a védődnő előadásán szintén sokan voltak és azt hiszem, a 7 zoknikukac jelzi, hogy az én foglalkozásomon is voltunk elegen! A Maszatoló klubban elindult a Táncház, így azok, akik már "kijárták" a Mazsola Muzsikát, most ott ropják Gabi bácsival és kedves feleségével Ágival.
Pénteken azonban két rekordot is döntöttünk, egy negatívat és egy pozitívat, így a fene nagy jó kedvem, amiről írtam, estére úgy elszállt, hogy erőm sem maradt! Ismét megpróbálkoztunk ugyanis a Bolhapiaccal, amivel már 2 éve nyűglődünk, de azt hiszem ez volt az egyik legrosszabb! Persze, más időpont kellett volna, de a MűvHázba már csak ez az egy szabad időpont volt az évben, így megpróbáltuk! Még egy óriási molinót is csináltattam, de nem lett nagyobb a vásárló tömeg... Ráadásul ez egy olyan program volt, amit nagyon szerettem volna leadni, mert ennyi mindent már egyszerűen nem bírok csinálni, de megint rám maradt a dolgok nagy része, így asszem be is telt a pohár! Amilyen egyszerűnek tűnik megszervezni, annyi baj volt vele és persze a kritikák meg csak jöttek sorra, hogy így meg úgy kellett volna, de segíteni azért már nem tudtak a kritikusok! A hibákkal én is tisztában vagyok, ez a munkám, látom, hogy mit kellett volna még tenni a siker érdekében, de egyszerűen én már nem bírok többet vállalni egy 1,5 éves gyerek mellett, önkéntes alapon! (bár pénzért sem jelenleg..) Ha Tündi nem vállalta volna legalább az asztalok összeírását, asszem jóval hamarabb befejezzük! Így már ott mondtam, hogy ha valaki nem vállalja A-tól Z-ig a megszervezését, az egyesületünk nem fog több Bolhapiacot szervezni és pont! Sok a munka, néha azt érzem, hogy ezt mások 8 órában, fizetésért, céges telefon+gépről intézik, csendben és nyugalomban, nem két kisgyerek mellől, ingyen, saját telefont és gépet használva... Elfáradtam és betelt a pohár!!!! Így a jövőben ezzel már nem lesz gondom, csak azzal a hülye molinóval nem tudom, hogy most mi a francot kezdjek??????? Molninó? Valakit? 3000-ért? Occsó, fájin:)
Viszont volt egy jó kis Bohóc műsorunk, amit ingyen kaptunk Pepe Bocócéktól és olyan sokan lettünk, hogy ki kellett nyitni egy nagyobb termet nekünk:) A műsor állítólag nagyon jó volt, de sajnos én nem élvezhettem, mert a Picike annyira félt a Bohócoktól, hogy egy másik emeletre kellett kimenekíteni:( Borzasztó volt, még soha sem láttam ennyire riadtnak! Közben meg szegény Nagy nélkülem maradt ott és így lemaradtam a tányérforgatós mutatványáról, ami miatt én majdnem bőgtem, ő meg nagyon haragudott rám! Aztán megjött azember, így ő vigyázott a Picikére, én meg legalább a kacsatáncot elrophattam a Nagyobbikkal! Mire mindennel végeztünk, én olyan fáradt lettem, hogy már csak Zombiként tudtam funkcionálni, Ha Apa nincs, a gyerekek fürdés és vacsora nélkül fekszenek le, mert én használhatatlan lettem... A műsornak azért volt egy nagy előnye: 8 órát aludtam egyhuzamban, mert a Picike csak fél hatkor kelt!!!! Hú, de fura volt és még így is kellett az a fránya kávé, mert még most sem vagyok az igazi:)
Kedden Adventi koszorúkat készítünk majd a vezénylésemmel és már most nagyon izgulok, hogy hányan leszünk és hogy mit tudok addig produkálni nekik mintadarabként! Program lesz még bőven, így jövök majd a képekkel, hátha vki kedvet kap és elindít valami hasonlót a településén! Merthogy ilyenre is van ám példa: az egyik nagyon kedves Anyukánk összefogott egy másikkal és Kreatív Játékkuckó néven kéthetente megmozgatják Egerlövő lakosságát jobbnál jobb programokkal! Olyan ügyesek, még az Észak-Magyarország is írt róluk! csak így tovább csajok:)
Na, megyek aludni, szép estét nektek is!!!
Eladó, ki kéri?:)












A Fonóban már a lánykám is "tart" foglalkozást, merthogy ő elkezdte, majd a végére minden gyerek csinált egy ilyen képeslapot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése