2013. október 16., szerda

Nagyon sajtos pogácsa Mézeskalácstól

Ilyen barátságtalan időben mindig feltámad a bennem rejlő farkas, vagyis inkább a hideg idő beálltával beköszöntő farkaséhség... Nem tudom, hogy hogy lehet, hogy nyáron vékonyan és csinosan nyomom, ilyenkor meg nem győzöm takargatni a hasam! Ahogy kicsit hűvösebb lesz, máris sütni és főzni akarok, lehetőleg minnél hízlalóbbat... De: kiderült, hogy a párnázott pocakot is lehet szeretni, merthogy az én Picikém nagy örömmel gyűrkölészi és közben jókat kacag! Hát kell-e még nekem ezek után kockás has? Azt mégis hogy lehetene gyűrkölészni????????
Na, a mai sütés tárgyára az egyik kedves ismerősömnél találtam rá és már alig várom, hogy neki essek!!!
Megyek is, aztán jövök az élmény beszámolóval és a nyaminyami elégedettségi vizsgálat eredményével.

Recept:
 
Szóval... Megsütöttem... Megkóstoltam...
Mennyei és csodás, főleg még langyosan, mert akkor szinte olvad az ember szájában... Aki szereti a pogácsát, ezt ki ne hagyja!!! Köszi Mézeskalács, most a tiramisu tortád jön:)))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése