2013. október 30., szerda

Ilyen volt.... Konyha felújítás I. rész

2005. decemberében költöztünk be kis lakásunkba és kezdtük meg közös életünket a Párommal. A lakás nagyon jó választás volt és igazából ha lenne hozzá még 1,5 szoba (a fél szoba lenne az én kis barkács kuckóm) és egy kert, akkor el sem mennénk innen. Na, jó, meg nagyobb konyha, meg ...
 A konyhabútort az előző család hagyta itt nekünk és mi nagyon örültünk, hisz minden pénzünket elvitte a felújítás és a többi bútor megvásárlása, így úgy éreztük, hogy megspórolzunk vagy 400 ezer Ft-ot. Mivel szürke volt a bútor (ismétlem SZÜRKE!!!), így a falat babakékre festettük, mert nagyon jó kis harmóniában voltak egymással így a színek. Sötétkék kockás sötétítőt választottam hozzá, ami elég karakteres volt.  A bútorok jó állapotban voltak, viszonylag megfelelőek is, így el voltunk/voltam vele. Ideáig! Merthogy egyszercsak elkezdett zavarni a szürke szín... Aztán ez a kék, ami az idő alatt vmi hihetetlenül irritáló lett számomra. Utáltam a függönyt is, meg a szőnyeget. 
 Először 9 hónapos terhesen jött rám a hoppáré, hogy átalakítom, de pénzünk akkor sem volt, így kreatívan kellett megoldani, de laglábbis max. 2-3 ezer Ft-ból. A kínaiban találtam nagyon szép rózsaszín hortenziás falimatricát (400 Ft), így megvettem és úgy döntöttem, hogy felragasztom a szekrényajtókra. Tetszett ez a megodás, így úgy döntöttem, hogy veszek hozzáillő anyagot sötétítőnek (kb. 900 Ft volt) és máris lesz egy kis szín ebben a szürke konyhában. Vagy legalábbis valami rózsaszín...Tetszett is egy darabig, de aztán elkezdtek rámzúdulni a facebook-on a szebbnél szebb világos, fehér, egyszerű, de mégis szemetgyönyörködtető konyhás képek és már a rózsaszínt is utáltam benne, meg mindent, ami ott van.
Nos, új bútor szóba sem jöhet (max. - majd ha megélem - egy családi házba, ahová minden vágyam elköltözni), mert nincs rá pénzünk, így ismét kreatívan kellett megoldanom a dolgokat.
Hogy hogyan sikerült? Milyen lett? Mit használtam és mit imádok benne? hamarosan megmutatom nektek.. :)








3 megjegyzés: