2013. szeptember 8., vasárnap

Őszi kézműves ötletek gyerekeknek a Pinterestről

Na, megint "hozott" anyag, de annyira jó ötleteket találtam, hogy muszáj megosztanom őket veletek is! Ez a Pinterest nagyon jó találmány, sok használható dolgot találtam rajta Autum crafts for Kid's jeligével és azért is szeretném most itt összarakni őket, hogy a hamarosan beinduló Maszatoló klubban, a Modern Kézműves Fonóban és a Tapicskoló foglalkozásokon legyen miből erőt merítenem! Ritkán használom csak az eredeti ötletet, általában egészen más lesz az eredmény, de arra tökéletesek, hogy elindítsanak az úton! Végre kezdek belelkesedni, de szeretnék tiszta aggyal, nagy feladatok nélkül neki állni, de amíg nincs kész a konyha és egy kiadós takarítás, addig nehéz erre koncentrálnom! A héten megyek "haza", vagyis az IKEA-ba, megveszem, ami szükséges, hogy elkezdhessem a konyhát és aztán már senki és semmi nem állíthat meg:)
 
Szombaton voltunk a nyíregyházi Skanzenben és hogy őszinte legyek, megtaláltam a helyet, ahol még meghalnom is csodás lenne! Olyan varázslatos volt az egész: a hatalmas diófák, azok az édes kis tájházak, a rendezett környezett, a korhű berendezés, a kis bolt, a hangulat, a színek, a fények stb... az egész egytől-egyig nekem van kitalálva! Annyira jól éreztem ott magam, hogy már láttam, ahogy ott dolgozom és szervezem a programokat és boldogan élem az életem ebben a világban! A lábam akkor gyökerezett igazán földbe, amikor megláttam egy kb. 120 éves pajtát, ahol épp egy esküvőre készültek!!! Hát nem lenne csodás itt férjhez menni? Egy ilyen környezetben, ahol megszólít a múlt? Én tuti, hogy itt tartom az aranylakodalmam, vagy a másodikat, ha Brad Pitt épp szabad lesz, mert itt még egy jól sikerült anyós sem ronthatna a hangulatomon! Szóval a lelkem feltöltődött, csak vigyorogni tudtam, de azért  a tisztulás után meg kell, hogy mondjam, vannak dolgok, amikkel fel lehetne dobni ezt a helyet! A gyerök csak annyit mondott, hogy neki unalmas volt, mert csak régi házak voltak és a Kicsivel csak a kakast keresték, de az nem vót. Vagy vót, csak azt ette a násznép és mi lemaradtunk róla, nem tudom, de az tény, hogy a gyerekeknek talán nem jelent olyan örömet ez a hely, mint a népi kultúrához vonzódó, gyermeklelkű felnőtteknek!
 
Na, de nem rabolom azt a drága időt, meg aztán lesz majd egy szülinapos túlélős bejegyzés is, majd ott osztom tovább életem morzsáit az arra "éhezőknek"! Remélem találtok olyan ötleteket, amelyeket használni is tudtok!






























Ezt a kis drágát itt találtam: Www.facebook.com/nikisbirdhouse


Fénykép: LevelekFénykép: Vidám szép hétvégi reggelt kívánunk ezzel az édes csigabigával. A szemét meg kell enn!  (hurkapálcára pillecukor)
A Kabócák És Manócskák Egyesület keretein belül októbertől nem csak a gyerekeknek,hanem a felnőtteken is tartunk majd foglalkozásokat. Egy hónapban egyszer én is tartok majd foglalkozást,többek között a képen látható díszeket is elkészítjük majd. Minden hónap elején felteszek majd egy képet az aktuális témával kapcsolatban. Ha van kedvetek gyertek, varrjunk együtt, mint nagyanyáink :)  Edit Pető?
www.yougogirl.typepad.com/you_go_girl/2011/11/felt-squirrel-tutorialfinally.html

5 megjegyzés:

  1. Jaj de sok jó kedves ötlet! Inspirálóak! Minden jót!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, hogy összegyűjtötted. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon édesek és meg is fogom őket csinálni:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm,tök jók, a kicsi unokahúgaim ellesznek velük egy darabig!

    VálaszTörlés