2013. május 13., hétfő

Óra bakelitből

Kint szakad az eső, így Léna babával nem tudunk elindulni, pedig nagyon sok mindent el kellene ma intézni. Szerdán ugyanis az egyesületünk egyik legnagyobb rendezvényét, a Családok Napját fogjuk megszervezni, amivel kapcsolatban még bőven akad tennivaló! Ilyenkor sokszor elgondolkodom azon, hogy vajon normális vagyok-e, hogy gügyögés és babázás helyett én állandóan szervezek valamit, de a munka nálam annyira az Én-nem része, hogy nem is én lennék, ha ki tudnék kapcsolni és huzamosabb ideig nem csinálni semmit. Nekem az nem megy, max egy-két napig, de akkor nagyon jól esik... A hétvége pl. pont ilyen volt, még főznöm sem kellett, csak csavarogtunk és élveztük, hogy család vagyunk! Na, meg volt alkotás is bőven, így most meg is mutatok még egyet:)
Az egyik barátunk DJ és most volt a szülinapja. Kicsit unjuk már a bonbon+bor párosítást, ezért ebben az évben eléggé ráálltunk a kézműves tárgyakra. Ez csak azért nehéz, mert felnőtteknek készül és nem biztos, hogy örül neki annyira, mint amekkora szeretettel készült. Most a férjemmel együtt találtuk ki, hogy mi legyen, ami nagyon ritka alkalom, mert ő nem túl kreatív, főleg, ha ajándékokról van szó! Egyszer hagytam, hogy ő döntse el, hogy mit kapjak karácsonyra (utálom a meglepit!), de azért tettem célzásokat az elektromos grillsütőre és a kenyérsütőgépre. Erre tudjátok, hogy mit vett? Ágynaműt, feketét, KARÁCSONYRA!!!! Ő neki tetszett, én meg azóta inkább megveszem magamnak az ajándékomat! Tudom, nem túl romantikus, de legalább praktikus:) Szóval azemberrel azt találtuk ki, hogy készítünk neki egy órát. Én eredetileg olyat akartam, ahol a számokat különböző italos kupakok jelzik, de aztán jött az ötlet, hogy legyen bakelitlemezből! (Persze az a verzíió is hamarosan elkészül és a Sunset Terrace Koktél Bárunk életét színesíti majd.) Hát mondanom sem kell, teljesen felvillanyozódtam, kész kihívás, így nem kellett nógatni, hogy elkészítsem. (Bár az én ajándékaimon is gondolkodna sikeresebben...:) Az óraszerkezetet Egerben vettük, 1500 FT-ért a Céhmesterek udvarában lévő Hobby Boltban. A képet az ünnepelt profilképe alapán egy ismerősünk beszerkesztette, amit fotópapírra kinyomtattunk és ragsztóval felragasztottuk. A "számok" szintén a fotópapírból lettek kivágva. Hogy pontosak legyenek, egy köralapot négy felé hajtottam és a hajtásoknál tettem egy-egy pöttyöt a lemezre. Az óraszerkezetet azuram rakta rá, mert ami kicsit is műszaki, az számomra fehérfolt.
Az órának nagy sikere volt, így jobb volt, mint a bor vagy a bonbon és kb. annyiba került... Ha sikerül valami olyan bakelitet találnotok, amit esetleg az ajándékozott is szeret, érdemes meghagyni a feliratot, sőt, akár a borítót is mellé tenni a falra, így egy szuper kis kompozíciót hozhattok össze!


4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper lett és igazán találó!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Tesóm! Majd egyszer neked is csinálok Réka DVD-ből:)

    VálaszTörlés
  3. Ez is egy nagyon jó ötlet! Ma kaptam egy díjat, amit szeretnék továbbítani Neked! A részletekért nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
  4. Hú, benéznék, de nem tudok, adnál egy címet! Hiába kereslek... De azért előre is köszönöm, nagyon jókor jött, épp végkimerülök...:)

    VálaszTörlés