2013. május 29., szerda

My Garden

Hú, rákattantam a Spektrum Home-ra, ami nálam egyenes arányossággal átalakításhoz vezet. Ezen a csatornán reggeltől-estig nekem kedveskednek a jobbnál jobb lakberendezős, átrendezős, kertészkedős, kreatívoskodós stb. műsoraikkal, úgyhogy ha nagy ritkán nézek valamit, na az pont valami ezek közül. Este csak ezt a csatornát vagyok hajlandó nézni elalvás előtt, mert olyan megnyugtató és pozitív az egész! Nem ölnek benne, nincsennek perverzek, se politikusok, csak egy csomó kreatív, segítőkész ember, akik miatt szebbek az álmaim és kézműveskedésre ösztönöznek!
Mint tudjátok, nekem sajnos nincs kertem, viszont van egy szép erkélyem és egy nyitott folyosó, amit most úgy döntöttem, hogy rendesen belakunk! Eddig is sok virágom volt, de most aztán túllőttem a célon igazán! Sőt! belekóstolok a növénytermesztésbe is, ugyanis van egy eper palántám, két paradicsom, egy erős paprika, kettő paprika és egy nagy csokornyi menta. Még a végén én leszek a River Cottage a II. emeleten:) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan vizsgázom növénytermesztésből és vajon túlélik-e az ittlétet, mindenesetre ha nem próbálkozom, nem is lesz eredmény! Ez lett a mottóm: ha valami érdekel, kipróbálom, hátha... Így vagyok a meséimmel is: írogatom, írogatom, aztán egyszer hátha megtetszik valakinek. Tegnap az egyiket elmeséltem a Nagynak és nagyon megőrültem, hogy mennyire tetszett neki! Kétfajta vonalon indultam el, de az egyiket én magam is gyengének érzem, ez a másik viszont nem olyan rossz! megfogadtam, hogy ez az év a próbálozásé és ha nem találok kiadót, amire nagyon hangya kaki az esély, akkor felteszem őket a blogra és ti majd eldöntitek, hogy jók-e valamire.
Közben a Picike már önállóan áll, sőt, táncol! És egyre huncutabb és akaratosabb, így már látom, hogy valóban a mi gyerekünk, mégsem cseréltük el a kórházban. Eddig ugyanis minta baba volt, ami kicsit fura volt a genetikai állományát tekintve, na de most már kezdi ecsetelni, hogy azért ő sem lesz az a béke galamb, mint ahogy indult:) A Nagy meg egyre aranyosabb, mostanában többször játszik inkább angyalt, mint ördögöt (köztes nincs!), így kellemesen elvagyunk itthon!
Bár egy tisztaságfelelős (tudjátok, az az anyós fajta) valószínűleg már az ajtó előtt hanyat vágná magát a lakásban uralkodó káosz miatt. Elkezdtem én becsülettel a nagytakarítást, de valahogy mindig találtam érdekesebbet...:) Nem élünk mocsokba, de nem ennék a padlóról, viszont jól érezzük magunkat és szerintem ez a lényeg, nem a múzeumi hangulat.. Azért az én utánozhatatlan anyósom az egyik délelőtt egy ilyen kupi közepette jött a gyerekért (kértem, hogy vigye el, hogy végre ne este 10-kor mossak fel), majd délután beállított két prospektussal, ami a takarítás alapszabályait foglalta össze. Többet nem is mondanék róla...
Szóval: a kertem:) Lili segített az ültetésben egy kicsit és néhány kaspóm is gazdagabb lett egy-egy virággal vagy palántával. Azonban még korántsem vagyok kész! Szeretném átfesteni az ezer éves kertibútort (tudja valaki, hogy mivel kell a rattant bútort fehérre pingálni?), készítek egy játszószőnyeget a lányoknak és vmi kis játszósarkot is kialakítok, és körbe kerítjük a rácsokat, nehogy a Picike kidugja a fejét! Szóval lesznek még képek és beszámolók, ha nem baj...


Eper pöttyösben:)

 
Újabb kaspók:) Ezek hangulathoz igazodnak, mert ha akarom elegánsak, ha akarom vagányak!





Kár, hogy épp nem virágzik, mert csodálatos rózsák nyílnak rajta, igazodva a képhez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése