2013. március 13., szerda

Papírtányéros ötletek

Jaj, én úgy szeretem az újrahasznosítós, varrás nélküli, olcsó megoldásokat. Persze elfog az irigység egy-egy pachwork munka láttán, de én és a tű hihetetlenül taszítjuk egymást. Vasárnap pl.: két óra volt megvarrni a gyerek babzsákját, így mondtam is neki, hogy ha valaha kételkedne, hogy szeretem, csak nézzen erre a babzsákra és akkor tudni fogja. Erre másnap elém áll és közli, hogy csak akkor hiszi el, hogy szeretem, ha megvarrom a macija sapkáját. Hát, na, nagy a szája, volt kitől örökölnie. És persze itt nem magamra gondolok... :) A Picike meg közben úgy döntött, hogy elnindul, pedig még nincs 9 hónapos. Tolja maga előtt a széket és úgy lépeget, de körbejárta már a nappalit és a fürdőkádat is. Most jön két fogacskája, amit csak úgy vettünk észre, hogy folyt az orra, meg könnyezett a szeme, mert a hangulatán nem látszik. Egész nap pakol, felfedez, kóstolgat, próbálkozik és fejleszti a huncut arcmimikát. Egyre jobb benne, olyan orrfelhúzásai és nyelnyújtogatásai vannak, na meg szégyenlős, habarodj belém pillantásai, hogy egész nap a Föld fölött szárnyalunk az örömtől. Most Anya fogadalmat tett, hogy kevesebbet pörög és többet pihen, mert rájöttem, hogy attól, hogy egész nap le sem ülök, az anorexiás pénztárcám még nem fog dagadni, így elkezdem kiélvezni az itthonlétet. Úgyis dolgozhatok még vagy 30 évig, így most több időt szánok majd a lustálkodásra. Hmmmm, de fincsi!!!
De, térjünk vissza a papírtányérokra. A Játszóházban gyakran nyúlok olyan ötletekhez, amihez a papírtányérokat lehet használni, mert olyan sokoldalú, és olyan olcsó! Guba Viki barátném talált egy oldalt jobbnál-jobb ötletekkel, de én is gyűjtöttem néhányat. Nagyon jól használható koszorú alapként, jó kis játékokat lehet készíteni belőle és nagyon ötletes, "zsebes" dolgokra is alkalmas. Fogyasszátok egészséggel!

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fpinterest.com%2Fsearch%2Fboards%2F%3Fq%3Dpaper%2Bplate%2Bcraft&h=YAQE1BULC

Nálam ez a béka indította el a papírtányérok iránti vonzalmamat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése