2013. március 3., vasárnap

100. bejegyzés ajándékot hoz magával:)

Na, kérem szépen, peregjenek a dobok, álljon fel a tánckar, jöhet a harsona, mert hogy ez a 100. bejegyzésem!!!!!
Úgy örülök ennek, meg annak is, hogy lassan az oldalmegjelenítések száma is eléri a 100.000 és lett néhány új követőm is, hogy úgy döntöttem játékot hirdetek! Készítettem ma egy ajtódíszt, amit a követőim között fogok kisorsolni március 14. este. Persz csudijó lenne elérni a 100 követőt is, de erre talán még várnom kell.
Köszönöm, hogy vagytok nekem! Sok erőt merítek ebből a blogból és bár nem kapok annyi hozzászólást, mint mások, az a néhány valahogy mindig a legjobbkor jön:)
Amúgy egy kedves ismerősöm felajánlotta, hogy kijavítja a helyesírási hibáimat, de félek, hogy akkor már nem szeretnétek, ezért csak a "ti kedvetekért", ez a blog marad olyan tökéletlen, mint én magam is! Most meg még szemüveg sincs rajtam... :)
Játékra fel drágáim és köszönök mindent!!!

Íme az ajándék:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése