2012. december 7., péntek

Hetedik nap: díszitsük fel a házat!

Na, ki kapott virgácsot? Nálunk sajnos nagyon feledékeny Miku járt, ugyanis kifelejtette a csomagból a virgácsot. Márpedig az én kiskamasz leányomnak egy egész kis erdő kijárt volna, így azt hiszem tartozok a Télapónak egy fekete ponttal...
Varázslatos, hogy a gyermekek mennyire hisznek benne és mennyire figyelik a jeleket, amelyek igazolják elképzeléseiket. A mi házunk előtt is látszik a Mikulás szánjának nyoma és Léna baba is valószínűleg azért kelt fel éjszaka, mert a szobában csörgött a sok zacskó.
Elolvastam a gyerkőnek a mesét, amit ugyebár nem rég veletek is megosztottam, persze ő nem tudta, hogy én írtam. Hát mit mondjak, nagyobb lelkesedésre számítottam, de azért tetszett neki. Az egyik Anyuka azt mondta, hogy nekik kétszer is elkellett olvasni egymás után a mesét, így ez adott egy löketet, hogy írjak még hasonlókat. Már van egy pár a gép valamelyik eldugott fiókjában, de még váratnak a megosztásra.
Holnap vásár, remélem sikeres lesz! Szeretnék eladni ezt+azt, de leginkább azt szeretném, hogy ne költsem el az összes bevételem, mert olyan jó érzés lenne, ha maradna egy kis pénzmag a pénztárcámban.Az már azonban biztos, hogy Demeterné Tündi barátnőmtől biztosan veszek néhány filcdíszt, mert nagyon szép munkái vannak!
A mai napra ajtódíszeket terveztem és meg is fogom mutatni, hogy mire jó egy újságpapír, de csak a vásár után:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése